Hoe dien ik een klacht in?

Klacht?

Ondanks dat we ons werk zorgvuldig doen, gaat er wel eens iets mis. Daar balen we van en u waarschijnlijk nog meer. Wilt u een klacht melden? Doe dit dan via ons contactformulier.

Neem contact met ons op

Ik kom er niet uit met TurboTheorieVrachtwagen.nl, wat nu?

Indien u echter niet volledig tevreden bent, staat de geschillenregeling van de geschillencommissie tot uw beschikking. Het besluit van de degeschillencommissie is bindend en eventuele opvolging wordt zo snel mogelijk door TurboTheorieVrachtwagen.nl afgehandeld. U kunt zich melden via de volgende link: degeschillencommissie.nl

Binnen welke termijn kan ik een reactie verwachten?

Alle meldingen worden binnen 48 uur (op werkdagen) in ontvangst genomen en zullen binnen 4 weken worden afgehandeld. Als er meer tijd nodig is voor onderzoek, wordt dit tijdig gecommuniceerd. Situaties die uitgebreidere verwerking vergen, worden uiterlijk binnen 8 weken opgelost.

Ik ben niet tevreden, hoe meld ik een klacht?

Bij TurboTheorieVrachtwagen.nl streven we ernaar om elke klant de best mogelijke ervaring te bieden. We begrijpen echter dat er momenten kunnen zijn waarop u niet helemaal tevreden bent met de geboden service. Als dat het geval is, willen we samen met u werken aan een oplossing. Uw tevredenheid als klant is voor ons van groot belang en daarom hebben we een procedure voor bezwaarafhandeling opgesteld. Vul het formulier aan de rechterkant in en we zullen zo spoedig mogelijk stappen ondernemen.

Hoe wordt mijn informatie behandeld?

Bij TurboTheorieVrachtwagen.nl nemen we de vertrouwelijkheid van gegevens zeer serieus en delen we deze niet met externe partijen. Uw bezwaar zal door ons maximaal gedurende één jaar worden bewaard en kan intern worden gebruikt voor trainingsdoeleinden.